سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشک عاشق


ساعت 11:0 صبح چهارشنبه 94/2/23

 

یه زمانی من فکر میکردم بدون تو میمیرم....

زنده موندم اما قلبم،عشقم،احساسم مرد....

حالا میروم و میدانم قلبم را بدون تو هم زنده خواهم کرد...احساسم را بیدار خواهم کرد...

این بار عاشق خودم میشوم..هیچ کس جز خودم لایق عشقم نیست...

من برای خودم خواهم ماند نه برای تو...

یه زمانی ازم پرسیدی دلت رو شکستم؟ حالا اعتراف میکنم که آره دلم شکسته بود اما 

اینقدر دوستت داشتم که همه ی احساس و عشقم رو برات گذاشتم و نگفتم، به خودم و اطافیانم

ظلم کردم...

اما حالا سعی میکنم همه را جبران کنم اول از همه عاشق خودم میشوم...

اون روزها گذشت....روزهای خوب و روشنی در راه اند....

به زندگی سلامی دوباره خواهم کرد..................



¤ نویسنده: اشک عاشق

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
13280

:: درباره من ::

اشک عاشق


:: لینک به وبلاگ ::

اشک عاشق

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::